Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
W ramach projektu Beneficjenci będą uczestniczyć, między innymi, w kursie kompetencji informatycznych E-obywatel, który daje możliwość zdobycia międzynarodowego certyfikatu, w szkoleniu zawodowym przygotowującym do zawodu pracownika administracyjno – biurowego, stażach lub zajęciach reintegracji zawodowej u pracodawcy. Osoby biorące udział w projekcie zostaną objęte poradnictwem np. z doradcą zawodowym, psychologiem, prawnikiem.
Rekrutacja do projektu odbędzie się w terminie 14 – 25 marca 2011 r.
Warunkiem przystąpienia do projektu jest przedłożenie: orzeczenia o stopniu niepełnosprawności wyd. przez Wojewódzki/Powiatowy/Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności lub/i orzeczenie wyd. przez lekarza orzecznika ZUS/KRUS; zaświadczenia z UP o statusie bezrobotnego lub poszukującego pracy; kserokopii świadectwa ukończenia szkoły; kserokopii dowodu osobistego; oświadczenia o miejscu zamieszkania.
Szczegółowe informacje o projekcie, rekrutacji i naborze wniosków aplikacyjnych znajdują się także na stronie: www.pewnapszyszlosc.inbit.pl. Kontakt do Biura Projektu: tel. 12 617 18 91, email: pewnaprzyszlosc@inbit.pl
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl