Załaduj kalendarz
KALENDARIUM
Poprzedni Październik 2017 Następny
Ni Po Wt Śr Cz Pi So
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Ukryj kalendarium

Ogłoszenia/Wyniki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Inspektor ds. współpracy PES, nauki i biznesu w wymiarze 1,0 etatu (1 etat ) w Dziale Ekonomii Społecznej – Nr REF. FK-110-11/17 – składanie ofert do dnia 31 marca 2017 r. Data: 2017-03-21 Nr referencyjny: FK-110-11/17

Nabór na wolne stanowisko jest otwarty i konkurencyjny.

1.Wymagania niezbędne:

  • spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.902 ze zm.);
  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy. Doświadczenie w pracy z podmiotami ekonomii społecznej, doświadczenie w organizacji spotkań, warsztatów, seminariów.

Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawnych:

- ustawy o spółdzielniach socjalnych

- ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o samorządzie powiatowym,

- ustawy o samorządzie województwa,

- ustawy o pracownikach samorządowych

- prawa zamówień publicznych

  • mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie CSR, współpracy sektora nauki i biznesu, znajomość funkcjonowania sektora pozarządowego;
  • znajomość obsługi komputera w zakresie: pakiet MS Office.
  • pożądane cechy osobowości: łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, samodzielność w wykonywaniu obowiązków, odpowiedzialność.


3. Zakres obowiązków:

  • Realizacja działań związanych z animowaniem współpracy pomiędzy sektorem ekonomii społecznej a nauką i biznesem;
  • Współpraca z Akademickimi Biurami Karier, reprezentatywnymi organizacjami biznesu w zakresie tworzenia powiązań międzysektorowych;
  • Organizacja banku staży w ramach sektora ekonomii społecznej;
  • Realizacja działań edukacyjnych upowszechniających wiedzę o ekonomii społecznej wśród uczniów i studentów;
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie przypisanych zadań;
  • Prowadzenie dokumentacji przypisanych zadań, zgodnie z rzeczowym wykazem akt;
  • Gromadzenie danych osobowych o Beneficjentach Ostatecznych projektu;
  • Prawidłowe opracowanie dokumentacji wymaganej do przeprowadzenia postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego w zakresie promocji projektu i upowszechniania ekonomii społecznej.


4. Wymagane dokumenty:

  • życiorys zawodowy z adresem do korespondencji,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
  • kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie,
  • oświadczenia Kandydata,
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych),
  • inne dokumenty np. zakres obowiązków dotychczasowego zatrudnienia.


5.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku:

  • praca biurowa;
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:

- miejsce wykonywania pracy - Kraków, ul.Piastowska 32;

- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;

- w ramach szkolenia wstępnego w dziedzinie bhp pracownik jest szczegółowo zapoznawany z warunkami środowiska;

- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, oprzyrządowanie informatyczne, kontakt z narzędziami informatycznymi.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Miejsce i termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów na Dzienniku Podawczym ROPS w Krakowie (parter), ul. Piastowska 32 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 31 marca 2017 roku.

Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

8. Nabór składa się z dwóch etapów:

  • selekcji wstępnej (formalnej) - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do kolejnego etapu naboru.
  • selekcji merytorycznej - test kwalifikacyjny i/lub rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wskazanego w pkt.2 ogłoszenia.

O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Dziale Finansów i Kadr ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32. (pok. 15).

Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.902 ze zm.), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie ROPS w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Piastowskiej 32 w Krakowie.


Drukuj
Mapa dojazdu
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie

30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl