Ni | Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Kampania pod nazwą „Rozmówki polsko-polskie” zachęcała mieszkańców regionu do poprawy szeroko rozumianych kontaktów międzyludzkich. Akcja była odpowiedzią na niepokojące badania socjologiczne pokazujące, iż żyjemy w coraz większej społecznej izolacji. Celem akcji było uwrażliwienie Małopolan na kwestię poprawy relacji sąsiedzkich, promocja dobrych wzorów zachowań, kształtowanie postawy odpowiedzialności społecznej oraz otwartości i pomocniczości w stosunku do drugiego człowieka.
Uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki oraz nagrodzono zwycięzców i wyróżnionych w konkursie Kampania Społeczna Roku 2014, miała miejsce 19 maja 2015 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie. Jury składające się ze specjalistów w dziedzinie marketingu, reklamy i public relations doceniło kampanię za lekkie, dowcipne podejście do niełatwego tematu, jakim jest poprawa relacji międzyludzkich i ogłosiło ją najlepszą Kampanią Społeczną Roku 2014 w kategorii Kampanie lokalne. Wykonawcą kampanii była agencja DSK.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie każdego roku stara się zwracać uwagę mieszkańców Małopolski na ważne problemy społeczne i ma już w tym obszarze sukcesy. ROPS Kraków sięgnął po laur zwycięzcy w opisanym konkursie. Pierwsze miejsce w kategorii Kampanie Lokalne otrzymała przeprowadzona w roku 2012 kampania „Wiekowe zajawkowe”.
Konkurs Kampania Społeczna Roku organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej, ma na celu promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym, którego przejawem są kampanie społeczne - działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra, wykorzystujące działania reklamowe i public relations.
Drukuj
30-070 Kraków; ul. Piastowska 32
tel./ fax: (+48 12) 422 06 36
e-mail: biuro@rops.krakow.pl